07 September 2009

Faizal Tahir-Coba

coba kau dengar

coba kau coba

diam bila ku coba

tuk berbicara dengan kamu

pernahkah kau adabila ku perlu

tuk meluahkan rasa hati

dan bila kau bersuara

setia ku mendengar

agar tenang kau merasa

siapa sebenarnya aku padamu

mungkin sama dengan teman lain

yang bisa kau buat begitu

dan bila tiada lagi teman bermain

kau pulang tuk dapatkan aku

itulah aku... padamu

coba kau lihat

coba kau coba

renung ke mata aku

bila ku kaku melihatmu

pernahkah kau ada

bila ku perlu tuk menyatakan

rasa sakit dalam diri

dan bila kau perlu setia ku menunggu

agar senang kau merasa

siapa sebenarnya aku padamu

mungkin sama dengan teman lain

yang bisa kau buat begitu

dan bila tiada lagi teman bermain

kau pulang tuk dapatkan aku

itulah aku...padamu

maafkan kerana aku tak pernah

terlintas tuk menulis

pada musalahkan ku

tak mungkin lagi aku meminta

untuk kau mendengar..

untuk kau melihat ke mataku

siapasebenarnya aku pada

mumungkin sama dengan teman lain

yang bisa kau buat begitu

dan bilatiada lagi teman bermain

kau pulang tuk dapatkan aku

itulah aku...padamu

No comments: