21 May 2009

Video Clip Pilihan


Lihatlah
Pada diriku
Aku cantik dan menarik
Dan kau mulai dekati aku

Ku beri segalanya
Cinta harta dan jiwaku
Tapi kau malah menghilang
Bagai hantu tak tahu malu

Lelaki buaya darat
BullShit!! aku tertipu lagi
Mulutnya manis sekali
Tapi hati bagai serigala

Ku tertipu lagi oh
Ku tertipu lagi oh

Ku beri segalanya
Cinta harta dan jiwaku
Tapi kau malah menghilang
Bagai hantu sakitnya aku

Mungkin aku bodoh
Mungkun aku naif
Atau mungkin memang kamu
Penjahat wanita

Tapi untungnya
Aku masih punya kekasih yang lain
Tapi mengapa aku
Masih saja tertipu olehnya..

skettt masa saja lg

pasni tau la langit tgii ke rendah

***************************

tajuk lagu: kantoi

nyanyian dari zee avi/KokoKaina

Semalam I call you, you tak answer
You kata you keluar pergi dinner
You kata you keluar dengan kawan you
But when I called Tommy he said it wasn’t true
So I drove my car pergi Damansara
Tommy kata maybe you tengok bola
Tapi bila I sampai, you you tak ada
Lagilah I jadi gila


So I called and called sampai you answered
You kata “Sorry sayang tadi tak dengar”
“My phone was on silent I was at the gym”
Tapi latar belakang suara perempuan lain

Sudah lah sayang I don’t believe you
I’ve always known that your words were never true

Why am I with you I pun tak tahu
No wonder lah my friends pun tak suka you
So I guess that’s the end of our story

Akhir kata she accepted his apology
Tapi last last kita dapat tahu she was cheating too
With her ex-boyfriend’s best friend Tommy

No comments: